Tu On prichádza (prečo?), aby teraz uplatnil svoje práva. Ó! Prichádza, aby vzal Svoje práva! Nuž, On vykonal prácu toho Príbuzného. On prišiel dole, stal sa Človekom, zomrel. Vykonal príbuzenské dielo Vykupiteľa, ale ešte si nevyžiadal Svoje práva. A teraz On prichádza na scénu učiniť nárok na svoje práva, (pozorujte, čo sa deje) ó, pre koho On bol zabitý, stanúc sa príbuzným človeku, aby zomrel na jeho mieste, aby ho vykúpil. Ale, ten starší mal pravdu, keď povedal, že On je Lev, vidíte. Ten starší Ho nazval, povedal, Lev. Pretože On bol Baránkom, prímluvcom, krvavým Baránkom, ale teraz, On prichádza ako Lev.
A tu je On ako Prímluvca, na oltári: "Ešte chvíľu, až sa doplní počet tých, ktorí budú musieť tak trpieť ako vy." Ale teraz On prichádza z tadeto, pri tejto poslednej Pečati. On už viac nie je Prímluvca. On je teraz Kráľ. A čo On robí? Ak je On Kráľ, On musí mať poddaných. A Jeho poddaní sú tí, ktorých On vykúpil a oni nemôžu prísť pred Neho, až kým On nevezme práva vykúpenia. A teraz On odchádza z funkcii Prímluvcu; kde nás smrť položila do hrobu, On predstupuje s tými právami. Amen.
A teraz týchto Sedem Pečatí, ktorými je zapečatená táto Kniha, a týchto Sedem Pečatí ... Nuž ... a potom, keď je týchto Sedem Pečatí dokončených, nájdeme v Zjavení 10, že tam bolo sedem tajomných hromov, že Jánovi bolo prikázané, aby písal, ale toto mu potom bolo zakázané napísať. A v čase týchto hromov, nachádzame Krista, alebo toho Anjela, že prichádza dole s dúhou, a kladie Svoju nohu na zem a na more a prisahá, že v tom čase čas dobehol do konca. A potom nachádzame, že pri tom zjavovaní týchto Pečatí, že Baránok zanechal Svoju prímluvčiu prácu, ako Prostredník a vystúpil teraz dopredu, aby si nárokoval Svoje práva. Všetko, čo On vykúpil Svojou smrťou.