Jeho základ je na vrchoch svätosti. Hospodin miluje brány Siona viacej než všetky príbytky Jakobove. Preslávne sú to veci, ktoré sa hovoria o tebe, ó, mesto Božie! Sélah. Budem pripomínať tým, ktorí ma znajú, Rahaba [Egypt] a Babylon, hľa, Filišteu a Týrus s Kúšom [Ethiopia]. Povedia: Tento sa tam narodil. A o Sione sa povie: Ten i tamten sa narodil v ňom, a on, Najvyšší, ho upevní. Hospodin bude vypočitovať pri popise národov a povie: Tento sa tam narodil. Sélah. A speváci jako aj od radosti poskakujúci budú vyznávať: Všetky moje pramene sú v tebe. (Žalm 87:1-7)
Tak vidíte, v Písme máme Jeruzalem (cirkev má); To je v nebi, nebeský Jeruzalem, kde Boh je Bohom. A dnes, to nie je pod nejakým vyznaním alebo niečím, z čoho sa my snažíme urobiť Jeruzalem. Metodisti by radi urobili metodistické hlavné sídlo v Jeruzaleme; katolíci by radi urobili Rím. A tie rôzne miesta, kde máme svoje hlavné sídla, chceli by sme to urobiť naším Jeruzalemom. Ale Biblia hovorí, že náš Jeruzalem je ten z hora, ktorý je matkou všetkých veriacich.
No, a Kristus je Božím pripraveným Baránkom. Všimnite si, ako to teraz pasovalo, to ukazovalo, že ten Jeruzalem mal pominúť. Kedy? On bol efektívny až do tej hodiny; krv baránka bola v poriadku, až do toho dňa. Ale teraz, pri ukrižovaní sa to mení. Ten starý systém skončil. Bol nový a ten Baránok mal byť obetovaný. Ten Baránok, obetný Baránok bol na zemi. Oni Ho odsudzovali a robili presne to, čo mali urobiť. Je to tak.
Nech je požehnaný Boh, že vidíme toto nádherné, nebeské Svetlo v tomto poslednom dni, pretože cirkvi robia dnes presne to isté. Až do hodiny, keď je organizované náboženstvo odsúdené a preukázané, že obetúva Kristove Slovo, od tej doby ďalej nastupuje Slovo a jedine Slovo. Ten starý veľkonočný baránok pominul a Kristus sa stal naším Baránkom v deň ukrižovania. A v ten deň, keď denominácie ukrižovali Slovo Božie a prijali vyznanie namiesto Slova, to je deň, keď Slovo prichádza do plného efektu. To sa stalo práve nedávno.
W. M. Branham, Obžaloba, 63-0707M