Lukáš 2:7 » A porodila svojho prvorodeného syna a zavinula ho do plienok a uložila ho v jasliach, pretože nemali miesta v uchýlišti.Tak, ako pozadie, kým sa dostaneme do tej časti toho, chcel by som dnes ráno toto použiť. A každý jeden z vás, dovoľte len sami sebe byť v Duchu Pánovom. Dnes je na celom svete oslavované narodenie Ježiša, pričom vieme, že je to len tradícia. Ježiš sa nenarodil v žiadnom decembri, piateho, alebo nič také, alebo dvadsiateho piateho decembra. Vieme, že je to nemožné. Kopce v Judei boli v tom čase plné snehu, tak ako by to mohlo byť? Ježiš sa podľa bežnej astrológie, a tak ďalej, a podľa nich všetkých sa narodil prvého, okolo prvého apríla, tak to bolo v čase jari. Ale tento deň, to je v poriadku. On je len určený, aby bola uctená pamiatka Jeho príchodu na svet. Jeden z najväčších darov, ktorý Boh kedy dal na svet, bol Ježiš Kristus. Vieme to. A chcem dnes ráno hovoriť o Jeho Božstve, kým On je. Tak mnohí Ho majú ako malé nemluvňa ležiace tam v kolíske, a tak ďalej. Ale to bol iba jeden z tých obrazov, iba jedno z toho, čo predstavilo tú drámu, aby to vyvrcholilo do niečoho, čím On skutočne je, do Jeho Božstva. A On povedal v Písme ohľadne Jeho príchodu, bolo o tom hovorené už odo dní Jána. A rovno až tam späť, dokonca v Genesis, to bolo prorokované, že to semeno ženy rozdrtí hadovi hlavu, to bolo zasľúbenie tohoto dieťaťa, Krista Ježiša. A On bol tam všade vo všetkých prorokoch, takmer každý prorok, ktorý kedy napísal Bibliu, hovoril o Jeho prvom a druhom príchode, kedy On príde na svet. No, v týchto dňoch bolo veľké prenasledovanie proti cirkvi. Cisár Augustus vytvoril veľký plán, že bude vyberať daň od všetkých ľudí. A to sa udialo iba za jedným účelom, aby sa naplnilo veľké Božie proroctvo. Tá jediná vec, ktorú musíš urobiť, keď vidíš niečo v Biblii, čo znie trochu tajomne a trochu ti to znie poverčivo, len daj Bohu trochu času. Boh sa neponáhľa. My sme tí, ktorí sa ponáhľame. Len dajme Bohu trochu času a uvidíte tie staré prorocké kolesá, ozubené kolesá, ako bežia rovno v súlade s tým obrazom. To sa vyvinie tak, ako pri vyvolávaní fotografie. Tak, ako niekto hovoril jedného dňa, on povedal, „Boh, čím On je?“ Keď On bol tam vtedy dávno, pred miliónmi a miliónmi rokov, a keď nebolo žiadneho... Práve tak, ako tento vesmír tu. A On sa potom zhromaždil do toho Logos, a potom prišiel z toho Logos dolu do Krista. Vidíte, to je len Boh, ktorý prichádza takto dolu na zem, a potom sa vracia naspäť znovu k Bohu. Nevidíte, čo mám na mysli? To sa jednoducho odvíja, prichádza to dolu z vesmíru z večnosti. Krúti sa to. Odvíja sa to spolu, prichádza to dolu do toho Logos, a to Logos dolu do človeka, a potom sa to vracia rovno späť za jedným účelom, aby to vykúpilo človeka, ktorý upadol. Tak to je to, kvôli čomu On prišiel, aby bol Vykupiteľom. A pred tým, ako Boh mohol byť Vykupiteľom, On musel byť podľa zákona príbuzným Vykupiteľom. On musel byť s nami príbuzný.
W. M. Branham, Božstvo Ježiša Krista, 49-1225