Hospodin je môj pastier; nebudem mať nedostatku. (Žalm 23:1)
Oni neverili, že On je Boh. Oni z Neho chceli urobiť milého človeka. Chceli z Neho urobiť proroka. On bol milý človek a On bol Prorok, ale On bol viac než to. To je dnes bežné učenie, že "On je len dobrý človek, On bol Prorok." On nebol nič menej ako Emanuel. On bol Boh zamanifestovaný v Ježišovi Kristovi, Jeho Synovi, robiac Jeho a Otca Jedným. To je všetko, čo On mohol byť.
Zachariáš 14:7 (môžem toto povedať), hovorí o večerných Svetlách a Posolstve znovu v čase konca. Všimli ste si to? Toľkí, koľkí nasledovali Mojžiša, videli Ohnivý Stĺp, ktorý ho identifikoval na Hore Sinaj. On svedčil a hovoril o tomto Ohnivom Stĺpe, ktorý bol v kríku a povedal mu toto posolstvo; mnohí z nich tomu neverili. Ale toľkí, koľkí ho nasledovali von z Egypta (vyšli zo sveta a prešli more oddelenia a šli na púšť), videli ten istý Ohnivý Stĺp (o ktorom hovoril), ako potvrdzuje toho pastiera-proroka, že je pastierom oviec. Oni to videli a mnohí z nich tomu stále neverili po tom, čo to videli.
Všimnite si, ako znovu ten nikdy sa nemeniaci Boh, ten veľký Pastier-Prorok vzal tých, ktorí zostali pri Ňom a s Jeho službou, na Olivový vrch; ten veľký Pastier-Prorok, ten Jeden, o ktorom hovoríme, Ježiš... a počuli Otca (Ten istý Ohnivý Stĺp), ktorý potvrdil Mojžiša, ako potvrdil Jeho.
Ten istý Boh, o ktorom Mojžiš hovoril, prišiel k Mojžišovi a dokázal Ohnivým Stĺpom, že On bol Jehova, ktorý viedol Mojžiša. Boh bol vo Svojom pastierovi-prorokovi.
Tu On berie ďalšieho Pastiera-proroka, veľkého Proroka, ozajstnú Ovcu, Ježiša, a berie voľbu troch mužov a berie ich hore na vrch Olivovej hory a tam, potvrdený Ježiš. A dokonca Sám odišiel od všetkých ostatných ľudí, povedal, "Toto je Môj milovaný Syn; Jeho počúvajte." A keď sa pozreli, nevideli nikoho okrem Ježiša. Tak je to. On bol ten Jeden. No, tým je to vyriešené, čo sa mňa týka. Vidíte?
Mojžiš bol v prítomnosti Shekinah na Hore Sinaj. To zmenilo jeho tvár. Keď zišiel dolu, musel si dať zásteru na tvár, ten pastier-prorok Mojžiš; v ktorom bol Jehova v časti, len v časti: jeho tvári. On mal Slovo vo svojich ústach.
Ale všimnite si, keď bol ten Veľký Pastier v Prítomnosti Shekinah. Čo to urobilo? Zmenilo to celý Jeho výzor. On nebol len časťou Boha; On bol celý Boh. On bol Emanuel.
W. M. Branham, Prečo to museli byť pastieri, 64-1221